Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fioman

30. 12. 2010 9:05
Veroniko, přečetl jsem si

onen inkriminovaný článek a nevidím na něm nic závadného. Popsala jste v něm svůj vlastní pohled na věc a Váš článek měl hlavu a patu. R^ Kritiků v diskuzích si vůbec nevšímejte. Ostatně, většina z nich jsou stejně jenom škodolibí provokatéři. Navíc, vezmeme-li v potažmo, že se povětšinou jedná o anonymy, tak nemá absolutně žádný smysl se jimi zabývat. Pište dál, Veroniko. Váš styl je svým způsobem nenapodobitelný a již v tuto chvíli máte řadu obdivovatelů a fanoušků. Já jsem jedním z nich.:-) Přeji Vám úspěšný rok 2011. S pozdravem Filip Fuchs, bloger.

0 0
možnosti

taras

29. 12. 2010 10:39
Dostal jsem se na váš blog

přes odkaz na jiném, kde se schází starší generace, a tam se o vašem článku diskutovalo a mínění se různilo.

Vaše potíže s komentátory jsou způsobeny tímto vaším výrokem: "Ale ta věc s „láskou“ k učení spočívá v tom, že my jsme drzejší vlna a víme, co nám v životě k něčemu bude, takže proto se sabotuje matematika a jiné předměty – Vážně? Logaritmy? Rozbor věty? Dnes? U grafika? Haha…"

Upatlala jste výbušnou směs a pak škrtla sirčičkou.

Věci se mají tak, že skutečně jste ještě hloupatá a neorientujete se skoro v ničem; tutou svou - vzhledem k věku pochopitelnou - nedostatečnost a nevzdělanost však chápete jako právo na vlastní názor a požadujete, aby se změnilo školství a přepsala pedagogika, přizpůsobila vašemu pitomoučkému názoru na svět.

0 0
možnosti

taras

29. 12. 2010 10:41
Re: Dostal jsem se na váš blog

Váš názor je bohužel ve vaší generaci převládající, způsobený i současnou krachující společenskou morálkou. Jedním z projevů tohoto stavu je i nepřijatelné chování mladé generace, která se domnívá, že může všechno a nemusí nic a starší lidé jsou out a my jsme in. A v tomhle zcestném, stádním a nepřijatelném chování vás podporuje současná audio i video subkultura násilí a sprostoty, nemalou vinu nese i reklama, která se soustřeďuje na snadno ovlivnitelnou a nezralou mládež.

Co se předmětů, které se "musíte" učit (a nikdy je nebudete potřebovat), tak netušíte, že právě ta opovrhovaná matematika jednak rozvíjí schopnost mozku uvažovat logicky a zárověň pomáhá selektovat žáky na ty, co budou spíše nosit tácy hostům nebo přehazovat kompost a na ty, kteří budou bádat, konstruovat a vyučovat jiné.

Zkuste vnímat rady a kritiku jako oprávněné, nikoliv tak, že vám chtějí upírat právo na váš easy a cool svět.

0 0
možnosti

ta, která nejsem

29. 12. 2010 0:21
Nic snadnějšího než zrušit u článků diskuse

a můžete se tu pologramotně exhibovat, co hrdlo ráčí.

0 0
možnosti

eennyy3

28. 12. 2010 15:15
Veroniko,

četla jsem ten inkriminovaný článek, a také se k němu vyjádřím. Nemyslím to zle, jak mě hned jistě osočíš, ale vůbec jsem z něj nepochopila, co nám tím chceš sdělit? Jaká je tvoje myšlenka?(nezajímala mě gramatická správnost- ač bila do očí)Každý z nás se rozčiloval ve škole, že se musel učit něco, o čem si myslel že to v životě nepoužije. Ještě nejsem tak daleko, abych mohla něco takového říct, ale už jsem se setkala s tím, že jsem právě ty nenáviděné věci musela v běžném životě použít nebo se je doučit. Jestli myslíš že drzost a ostré lokty svedou vše, pak ti přeji do života hodně štěstí, taky jsem si to ještě před nedávnem v 18ti myslela. Vyšla jsem ze školy a myslela si, jak jsem nejchytřejší a nejvzdělanější, maturita s vyznamenáním to bylo "něco".Najít práci bylo jako hledat jehlu v kupce sena a tam už si mne "srovnali".Važ si toho, že máš tu možnost studovat a neokřeňuj se nad tim co.Ten milion ti přeji, ovšem více ti přeji to "upadnutí na čumec", že takhle to opravdu nefunguje.

0 0
možnosti

Andyon

30. 12. 2010 2:22
Re: Veroniko,

Zajímavé. Takže eennyy přiznává, že ještě nedávno byla podobné tele, v podstatě potvrzuje, že sedmnáctiletí takoví bývají a s železnou pravidelností své nedospělé názory včas přehodnotí- a přesto jí přeje, aby padla na čumák.

Vidím, že nikdy není moc brzo na kopání do kotníků, že, eennyy4?

0 0
možnosti

Lachenauerin

28. 12. 2010 14:36
Milá Veroniko,

smím-li něco podotknout, berte to tak, že se nic hrozného neděje. Nic víc, než se (a opravdu si umím představit, že pro Vás i trošku bolestivě) potvrzuje, že působení ve veřejném prostoru, byť jen v tom blogovém, vyžaduje poměrně slušnou otrlost (nemyšleno negativně).

Existují lidé za všech okolností laskaví, lidé hovící si v ironii a sarkasmu - ale "v reálu" jsou docela fajn, a pak samozřejmě i jedinci vysloveně zlomyslní, kteří se tetelí na každou chybu ostatních. Ale tolik jich zas není - a hlavně je nepředěláte.

Ovšem ne každý, kdo si do Vás rýpne, je padouch.

Člověk je vurčitém věku hrozně citlivý, když někdo zkritizuje jeho názor, a má tendence se domnívat, že je to proto, že se ho vůbec odvážil vyslovit. A děje se tak právě v tom věku, kdy vlastně teprve začínáme být nějakých vlastních názorů mocni a jsme z toho celí uchvácení - ať už vědomě či podvědomě. Je to úplně v pořádku, normální vývojová etapa.

Pokračování níže...

0 0
možnosti

Lachenauerin

28. 12. 2010 14:54
Re: Milá Veroniko,

Pak zjišťujeme, že své názory musíme umět i obhájit - nejen před "publikem", hlavně sami před sebou. A nechceme-li ustrnout, ještě mockrát si přiznáme, že jsme se mýlili a pravda, kterou jsme hlásali loni, předloni, před deseti lety, je ve vlastně trošku - nebo třeba i hodně jinde. Jindy se zase možná podivíme, jak jsme to už v těch šestnácti či osmnácti viděli jasně.

A taky při jejich formování a prezentování dostaneme mockrát přes pusu a mockrát si ji vyrácháme v nějakém tom eklhaftu. Někdy si za to můžeme sami, jindy jsme v tom nevinně. Ale to všechno jsou momenty, jimiž rosteme, pokud se z toho umíme zase vyhrabat.

V zájmu poctivosti se taky vyjádřím: Ani mě Váš literární projev neohromuje, ale to nic neznamená. Může se hodně zlepšit, třeba na něm budete pracovat - nebo taky ne - a jednoduše budete vynikat v něčem úplně jiném.

Tak či tak, svět se kvůli tomu nezboří. Každopádně však věřte tomu, že se ještě posunete mnohem, mnohem dál.

Hezký den přeje Helena Čížková

0 0
možnosti

jarmach62

28. 12. 2010 12:44
Nechtějte, aby vám jen tleskali

Slečno, nechtějte, aby vám lidi jen tleskali, a to i v případě, že si ten potlesk nezasloužíte. V ničem by vám takový přístup nepomohl, naopak. To, čím procházíte, jsme více či méně zažili všichni: kolem dvaceti let je člověk přesvědčený o tom, že už ví, co je život, že má pravdu a kdo ho nechápe, je zaprděný pitomec. Taky jsem byla taková. Ono vás to postupem času přejde a naučíte se vidět život krapet jinak. Takže klidně pište, povyšujte svou "drzost" na přednost, kašlete na stylistiku... Je to váš způsob vlastní prezentace. Musíte však počítat i s negativními názory. Tak to prostě chodí. A "nabít" si tímto způsobem čumáček je pro lidi vašeho typu dost prospěšné. I když budete schopná to ocenit až tak nejdív za pět, deset let. Hodně štěstí... a mezi námi, vemte to vzdělání trochu na milost. Život není jen o vydělávání miliónů. Většinou bývá člověk skutečně bohatý něčím jiným, než počtem nul na bankovním kontě.

0 0
možnosti

Bezi

28. 12. 2010 12:34
???

Neztěžovat si na věci...? A což takhle nestěžovat si na věci... Ať si příliš neztěžujete život.

0 0
možnosti

lajika

28. 12. 2010 12:39
Re: ???

to nic, to je jen ten ojedinělý a zvláštní styl. Taky jsem si toho všimla, ale nechtěla jsem to komentovat, protože "názor ostatních mě zajímá, pokud se drží tématu a ne jen překlepů a špatné gramatiky" píše blogerka.

0 0
možnosti

Sergeant survived

28. 12. 2010 12:14
A co se Vám nelíbí?

Napsala jste článek svým stylem a vyjádřila své myšlenky.

Debatéři zase svým stylem vyjádřili svůj názor, jak na Vaše myšlenky, tak na Váš styl. Tak se neciťte ukřivděně a zkuste se nad těmi ohlasy zamyslet. Například Vaše rozhořčení nad zbytečnými znalostmi ve světle Vašich znalostí češtiny po negativní odpovědi přímo volá.

Třeba Vám pomůže blog kolegyně Čížkové.

0 0
možnosti

Wey J.

28. 12. 2010 12:30
Re: A co se Vám nelíbí?

Co se mi nelíbí? Právě to co tu zmiňujete, debatéři sice vyjádřili svůj názor, ale nad nečím úplně jiným, četla jsem si všechny komentáře, ale že by tam bylo vyjádření nad nějaký problém, o kterém jsem psala, no way, spíše jen vyjádření toho, že školu potřebuju jako sůl. Popravdě již od základní školy mám vyznamená a jsem jedna z nejlepších žákyn, beru učení, jsem za něj ráda, napsala jsem jen, že některé věci jsou zbytečné. Ale mám pocit, že to většina přehlédla, o to mi šlo. Moje znalost češtiny je chvalitebná, můj styl je ojedinělý, zvláštní a jiný, to už vím, nejste první kdo to říká. Někdo pro něj má pochopení někdo ne, je to stejné jako s futuristickou básní. A ještě k té češtině, kdybychom se učili, jak psát slohy, procvičovali měkká a tvrdá i/y, nic bych nenamítala. Šlo o jednu věc "rozbor věty" kde se jedná o určení každého slova(např. PUM, předmět, atd...) Vážně to někdy v životě potřebujete? :P Ptala jsem se a všichni mi řekli že ne...

0 0
možnosti

Benji23

28. 12. 2010 12:11
Podpora

Kritika je, byla a bude, stojím plně za tebou. Stala se mi podobná věc, jakmile máš na něco názor a nedej bože je jiný, hned se do tebe ti "starší a rozumnější" obujou a začnou poučovat, to víš, někteří z nich prostě "staré pořádky ještě nevymazaly z hlav. Drž se a držím palce, ať už píšeme o čemkoli, je důležité že máme názor, máme na něj právo. Že se někomu naše názory nelíbí, není naše chyba. Drž se!!!

0 0
možnosti

lajika

28. 12. 2010 12:24
Re: Podpora

no - pokud se názor slečny blogerky dá shrnout do věty "já jsem tak kreativní že blbé vzdělání je mi na prd" pak se ovšem kritice nemůže divit. Pak ani ukřivděná reakce typu "jsem jen napsala svůj názor, jako že vzdělání je k ničemu a oni píšou, že jsem blbá" není úplně na místě.

Jistě, i nevzdělanej člověk může být velmi inteligentní a vzdělanej může být v zásadě blbec. Jenže zatímco blbce ve vzdělanci poznáte, nevzdělanec se může dostat do situace, kdy mu k vyjádření vlastní inteligence budou chybět prostředky. A pak bude neprávem považován za blbce.

Ovšem člověk, který vzdělání evidentně odmítá ač je mu nabízeno, tož takový je považován přinejmenším za nerozumného zcela právem.

Kdepak - myslím, že úcta ke vzdělání není "starý pořádek" jak píšete vy.

0 0
možnosti

LNKa

28. 12. 2010 11:18
Psát pro veřejnost,

kde je možnost reagovat v komentářích, je skutečně trénink odvahy a sebevědomí.

Veroniko, píšete dobře, ať si říká kdo chce co chce. Je třeba krtiku ustát, protože zde si pod přezdívkou léčí komplexy méněcennosti mnozí. Zmiňovaný článek jsem přečetla, komentáře pod ním jsou dost ubohé, nečetla jsem je všechny, na to bych neměla nervy ani já. A to je psaní pro veřejnost a výstupy před lidmi mým denním chlebem. 

Máte pravdu v tom, že "hodní" lidé nepíší". No nepíší, ale stačilo by, kdyby psalo víc rozumných lidí.  A za to bych se také přimlouvala. 

Nedejte se odradit, berte to jako trénink v komunikaci. To, zda dokážete ustát kritiku se vám v životě moc bude hodit. Je dobré umět  argumentovat bez agrese i bez "fňukání"....... Postupně si ty své čtenáře vyselektujete. Pro teď je sedmnáctiletá nezkušená studentka snadná oběť - pro ty, co nemají hezký život a tak jej touží ztrpčovat i jiným. 

Takže nebuďte obětí, ale staňte se válečníkem na poli slova. Nevzdávejte to, máte-li co říct. :-)

0 0
možnosti

Crimea

28. 12. 2010 11:24
Re: Psát pro veřejnost,

Nechci rýpat, ale tím "píšete dobře" myslíte formu, obsah, či snad obojí?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS