Diskuse

Jiný pohled

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

India

29. 12. 2010 18:51
Smůla

Když mám jen garsonku, tak si nemohu dovolit několik nádob na třídění odpadu a sběrné kontejnery jsou ode mě skoro kilometr. Přesto jsem to zkusila - ale když jsem po několikáté nakopla nějakou nádobu na chodbě, přestalo mě to bavit.

0 0
možnosti

snaduzdost

29. 12. 2010 18:27
chci abyste viděli svět očima jako já

píše autorka o sobě. Má smůlu, co?

0 0
možnosti

ALLDAER

29. 12. 2010 18:11
Recyklace ?!

Zkuste to ještě vysvětlit popelářům, protože obvykle to co vytřídím, oni zase dají pěkně dohromady. Běžná praxe.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS