Veronika Tikalová

Pozvánka: Aktuální změny v legislativě týkající se SVJ/ BD a představení projektu Sousedé

PRAHA – Ve čtvrtek 10. března v 17:00 se v Národní technické knihovně pořádá seminář na téma Aktuální změny v legislativě, které se týkají velkého počtu osob žijící v SVJ nebo BD. Akci pořádá internetový projekt Sousedé.cz

1.3.2016 v 10:48 | Karma článku: 8.72 | Přečteno: 244 |

Veronika Tikalová

Výlet: Milešovka na kole

Když nemůžeš, tak ještě přidej! – Nic jiného se při výšlapu Milešovky říct nedá, obzvláště když jedete na kole...

28.6.2015 v 9:06 | Karma článku: 18.31 | Přečteno: 2111 | Diskuse

Veronika Tikalová

Food Festival města Jičín

Dobré jídlo, pití, zábava, krásné prostředí - to vše nabízí food festival v Jičíně, který proběhně 23. května 2015 v Zámeckém parku města Jičín. Krom občerstevní se mohou návštěvníci těšit na módní přehlídku a show Na stojáka.

13.5.2015 v 12:05 | Karma článku: 9.23 | Přečteno: 759 | Diskuse

Veronika Tikalová

Svatební dny 2015

Ve dnech 16. a 17. ledna se konal již pátý ročník pražského veletrhu Svatební dny v hotelu Clarion na Praze 9. Jakožto příznivec svateb jsem se musela zúčastnit :)

18.1.2015 v 8:32 | Karma článku: 6.96 | Přečteno: 265 | Diskuse

Veronika Tikalová

Moje krásná svatba - Svatební šaty 2015

S novým rokem přicházejí změny, móda není žádnou výjimkou, stejně jako tak svatby, svatební šaty, výzdoba, drobnosti, vše je nové! A letošní svatby budou v něžných barvách. Mentolová, jemně růžová budou vládnout, samozřejmě ani letos se nezapomíná na fialovou, ať je v jakýchkoliv odstínech. Svatební šaty pro rok 2015 se moc od těch loňských neliší, stále přetrvává krajka a to jak na šatech, tak na bolerku, či saku. Velkou změnou jsou záda, ta zůstávají holá. Pro tento článek jsem vybrala několik top návrhářů, jejichž šaty mě jak se říká dostali...

7.1.2015 v 9:09 | Karma článku: 9.84 | Přečteno: 1402 | Diskuse

Veronika Tikalová

Přestup v Tchaj-peji

Cestou do Sydney jsme si mohli vybrat, kde chceme přestoupit, nakonec nás zaujal přestup na Tchajwanu ve městě Tchaj-pej. Na první cestě jsme měli přestup 14 hodin a na cestě zpět dokonce 17 hodin, což na průzkum města stačí až až. Po dlouhém letu z Frankfurtu na Tchaj-pej jsme byli nejšťastnější, že jsme mohli vylézt a pořádně se protáhnout, umýt se, vyčistit zuby a vzpamatovat se. Určitě bych ocenila nějaký návod, co všechno na letišti obstarat a co ve městě dělat, proto článek budu psát jako takový menší návod, co a jak.

17.12.2014 v 14:55 | Karma článku: 15.24 | Přečteno: 1137 | Diskuse

Veronika Tikalová

Moje krásná svatba - zpestření

Žijeme ve světě, kde je nutné stále oživovat a něčím překvapovat. Nikdo z nás nemá rád nudu a je rád, když dokáže rozesmát či potěšit přátelé kolem sebe. To stejné platí i o svatebním dnu, který musí být perfektní a nikdo by se neměl ani minutu nudit.

16.12.2014 v 8:20 | Karma článku: 8.00 | Přečteno: 603 |

Veronika Tikalová

Již neumíme jíst

Je 21. století a my již neumíme jíst. Každý nám jen do hlavy vsouká podobné definice jako „Jste to co jíte“, „Když to sníš tak přibereš kilo, dvě, tři,...!“ Naučili jsme se naslouchat okolí a zapomněli poslouchat naše tělo. „To jsou bílkoviny, sacharidy, tuky, vitamíny, to tělo potřebuje ne chuť“, říká se obdobně v Matrixu. Něco na tom bude, ale nic se nesmí přehánět. Stačí se jen umět ovládat.

8.10.2014 v 22:16 | Karma článku: 11.02 | Přečteno: 858 | Diskuse

Veronika Tikalová

České Švýcarsko

Je zvláštní, že většina Čechů neustále cestuje do zahraničí, aby poznali okolní "světy", ale kolik vlastenců zná opravdu Českou republiku? My se s pár kamarády rozhodli, že máme ještě moc mladé kosti na to vysedávat u moře a že České hory známe jen z lyží, tak si vyrazíme do Českého Švýcarska na menší průzkum. Vzali jsme krosny, stany, spacáky, psa a vyrazili jsme!

25.8.2014 v 16:30 | Karma článku: 16.97 | Přečteno: 1074 | Diskuse

Veronika Tikalová

Pozvánka: Módní přehlídka Laary Faary

PRAHA – V sobotu 24. listopadu se v klubu Jazz Republic uskuteční módní show, jenž pořádá agentura T-Models společně s návrhářkou salónu Laary Faary Petrou Kubcovou. Diváci se mohou těšit nejen na krásné outfity, modelky a modely, ale také na hudební vystoupení.

24.10.2012 v 21:42 | Karma článku: 6.96 | Přečteno: 411 | Diskuse

Veronika Tikalová

Překvapení zubařovo

Návštěvy zubaře opravdu nemám ráda, obzvláště když vím, že mě něco bolí... A právě před měsícem jsem měla to „štěstí“, že mi začala růst osmička a to tak bolestně, že jsem mohla jíst jenom kaši a polévky – prostě tekutá strava. A ještě ke všemu jsem nemohla zavřít pusu, jak byla ta mrcha osmička nateklá.

26.9.2012 v 17:55 | Karma článku: 7.77 | Přečteno: 794 | Diskuse

Veronika Tikalová

Budapešť dokáže okouzlit

O loňských prázdninách jsem byla s přítelem na náštěvě v Maďarsku, přímo v hlavním městě Budapešť a musím uznat, že mě naprosto okouzlila. Krásné památky, přijemní lidé, i když někdy trochu otravní prodejci... Jejich trhy s čerstvou zeleninou a ovocem mě nadchly! Vždy jsem na nich načerpala novou energii. Jídlo, doprava ani oblečení mi nepřišli nijak předraženy, jako u nás v ČR. Jediné, co mi chybělo bylo nějaké náměstí podobné našemu Václavskému, ano mají Vaci ut, ale to není ono.

24.9.2012 v 20:27 | Karma článku: 12.07 | Přečteno: 1056 | Diskuse

Veronika Tikalová

Maturita jako po másle

Vím, že téma maturita není teď zrovna aktuální, i když mám pocit, že se řeší pořád, protože někdo si stále vymýšlí nesmysly a pořád by ji měnil... Ale letošní maturanty bych chtěla trochu uklidnit mým příběhem s maturitou. Maturitou nás strašili už od září. V březnu nás začali utěšovat, že to zvládneme...

24.9.2012 v 18:52 | Karma článku: 6.70 | Přečteno: 1028 | Diskuse

Veronika Tikalová

Proč jsou mladí lidé vulgární?

Podle mě je otázka položená špatně, copak starší lidé nikdy nepoužili slova, která spadají do kategorie „vulgární“? Jestli ne, tak naši přátelé, kterým je kolem čtyřiceti let, jsou ještě mladíci. Ale ano, nebudeme si nalhávat, mladí lidí mluví častěji vulgárně, než babičky.

3.5.2011 v 16:20 | Karma článku: 10.65 | Přečteno: 2264 | Diskuse

Veronika Tikalová

Krev na rukou I.

Dostalo se mi úžasné a nevšední možnosti. Ať to zní, jak to zní, na týden jsem se mohla stát čímkoliv. Přemýšlela jsem, čím jsem si vždycky přála být a jaké povolání bych si chtěla vyzkoušet...?

11.1.2011 v 19:08 | Karma článku: 9.67 | Přečteno: 886 | Diskuse

Veronika Tikalová

Koření "Žárlivost"

Žárlivost může a nemusí být zdravý faktor vztahu, ovšem zaručeně to bývá kořením do vztahu. A považme, co by byl steak bez koření? Jen ugrilovaný flák masa, bez zajímavé a vábivé chuti.

10.1.2011 v 19:29 | Karma článku: 7.46 | Přečteno: 940 | Diskuse

Veronika Tikalová

Peníze si nekoupíš

Money, money, money, must be funny, in the rich mans world... ano, ve světě boháčů musí být zábava, mohou si totiž koupit vše, co chtějí, i nechtějí. Někdo mi jednou tvrdil, že peníze nejsou v životě to nejdůležitější, že tu jsou důležitější věci, jako například vzdělání, láska, zdraví a přátelství... Dobře, možná jsou ty věci velmi důležité, ale...

1.1.2011 v 4:03 | Karma článku: 10.44 | Přečteno: 1056 | Diskuse

Veronika Tikalová

Jiný pohled

Někdo to nechápe, někdo nechce. Zkuste se nad tím aspoň trochu zamyslet. Já jen doufám, že to není jedno všem. Tohle je můj pohled na věc.

29.12.2010 v 17:59 | Karma článku: 9.30 | Přečteno: 854 | Diskuse

Veronika Tikalová

Milá slečno, aneb hodní lidé nepíší…

Říct svůj názor je daleko složitější, člověk by řekl, že v dnešní době to bude právě naopak, ale světe div se není tomu tak. Jednoho krásného dne jsem si sedla za svůj notebook a na facebooku mi přišla zpráva od kamarádky s odkazem na její blog na IDNES.cz, říkala jsem si, že bych to taky mohla zkusit, protože psát mě baví...

28.12.2010 v 10:15 | Karma článku: 13.95 | Přečteno: 1426 | Diskuse

Veronika Tikalová

Školní nenávist

Jsem studentkou třetího ročníku střední školy reklamní tvorby ano, je to soukromá škola, ale já jsem s ní celkem spokojená, dokonalá škola podle mě prostě neexistuje. Lidé, co dodělali školu, se diví nám – studentům-, proč pořád nadáváme na školu, učení a státní maturity.

27.12.2010 v 0:03 | Karma článku: 13.74 | Přečteno: 1836 | Diskuse
Počet článků 24 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1008
https://www.facebook.com/mojekrasnasvatba