Veronika Tikalová

Smysl života?

Peníze, rodina, láska, práce, zdraví, pomoc, jídlo, pití, zvířata... všechno to může být smyslem života. Každý se na svět dívá jinýma očima, někdo na něj pohlíží jako na něco co musí přetrpět, druhý na něj kouká jako na příležitost k tomu si něco pořádně užít. Však se taky říká, že někdo si ten život umí užít a někdo holt ne.

24.12.2010 v 13:39 | Karma článku: 11.08 | Přečteno: 988 | Diskuse

Veronika Tikalová

Sebevražda, to je oč tu běží

Zabít či nezabít? Nikdy jsem si nemyslela, že zrovna já nad tímhle budu uvažovat, já, která má všechno, rodinu, přátelé, lásku, peníze, blahobyt, klid a častý úsměv na tváři. Ale teď v ruce žmoulám kamínek a i já polemizuji nad touto otázkou, na mostě, pod kterým protéká naše velká řeka Vltava a napadají mě důvody, proč to udělat...

23.12.2010 v 10:50 | Karma článku: 10.43 | Přečteno: 1040 | Diskuse

Veronika Tikalová

Sexuální výchova ve školních lavicích

Zakázat? Či povolit? Každý má na to jiný názor, schválně, jestli s tím mým souhlasíte...

22.12.2010 v 20:54 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 399 | Diskuse

Veronika Tikalová

Když nemůžeš nic dělat, můžeš snít

V životě se nám objeví spousty překážek, s některými si nevíme rady, některé přeskočíme hned, některé časem a na některé nám zbyde jen snění.

22.12.2010 v 15:47 | Karma článku: 9.96 | Přečteno: 784 | Diskuse
Počet článků 24 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1009
https://www.facebook.com/mojekrasnasvatba