Diskuse

Smysl života?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cherenkov

26. 12. 2010 16:59
Chci penize

Vzdy me zarazi, kdyz vsevedouci a vzdy-pravdu-majici diskuteri reaguji jen na nadpis clanku. Kez bych mel za to pokazde toonie. A co teprve, kdybych mel toonie pokazde, kdyz se me nekdo zepta, co je to toonie.

Myslim si, ze je opravdu dulezite zamyslet se nad osobnim smyslem zivota. Mnoho lidi se zameruje na ziskani bohatsvi a postaveni. Kolik lidi zije ve strachu, v nenavisti a pro chvilkove poteseni? Kolik lidi zije ve vire, ze jejich opravdovy zivot zacne, az dosahnou nektereho z vytycenych cilu? Kez by vice lidi premyslelo nad tim, co je opravdu dulezite pro ne samotne a pro celou spolecnost. Kez by vice lidi premyslelo nad "smyslem zivota".

0 0
možnosti

Mir Mat

25. 12. 2010 13:32
Milá slečno,

jste ve věku dospívání. Hlavou se vám ženou informace nabité z vnějšího prostředí. Nějaký čas se jimi budete nechávat zahlcovat a pokoušet se utvořit definitivní závěr. Toto byl jeden z dalších neúspěšných pokusů. Za určitý čas se dostaví mentální únava a vyčerpání z informací.

Pak se teprve odvrátíte sama do svého přirozeného (obyčejného) vědomí, kde naleznete jedinou možnou odpověď na Vaši otázku!

Poznávací znamení: NEbudete mít potřebu jí už nikomu sdělovat!

Přeji plodný zbytek života.

0 0
možnosti

Wey J.

25. 12. 2010 15:01
Re: Milá slečno,

Ne, netvrďte mi, že v dospělosti si lidé nekladou otázky. Navíc na toto téma a otázku mě navedla sama moje profesorka masmedií. (dospělá žena!)

"Další neúspěšný pokus" ? Proč? Nevidím v tom žádný neuspěch, že řeknu, napíšu, co se mi honí hlavou o tom to tu právě je. Beru Váš názor, ale neříkejte mi, jak budu mentálně vypadat v budoucnu, na to nemá nikdo právo, jelikož do budoucnosti nevidí a navíc mě a moje zázemí absolutně neznáte. A jelikož mě baví psát a mluvit, určitě to budu sdělovat dál. :-)

0 0
možnosti

Medvědice se vrací

25. 12. 2010 12:55
pravda je taková

že když je jeden smysl života naplněn.,okamžitě hledáme další.

Šťastný je ten, kdo se dokáže zastavit a vychutnat si dosažený úspěch.

0 0
možnosti

SmartSissy

26. 12. 2010 2:07
Re: pravda je taková

souhlas :) Každý nad tímhle asi někdy přemýšlel, já to chápu tak, že je důležité, aby byl člověk šťastný a spokojený, ať už to pro něj znamená cokoli (pase kozy, dělá kariéru, zachraňuje vánoční kapry, stará se o děti, seniory, zatoulané kočky, žije v klášteře či na stromě, případně nedělá vůbec nic). To je každého věc, jen je dobré nezapomínat, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. A tak své názory publikuji, leč nevnucuji :) Jak to bylo řečeno hezky v jednom filmu (týpek nabízel druhému drogy) - "Nenutím, pouze nabízím" :-) A co se týče věku autorky, já nebyla a nejsem jiná, vy myslím taky ne. Teoretizování a hloubání nad nesmrtelností brouka a počtem andělů na špičce jehly se zabýval už nejeden borec před námi :)) Já většinou nejvíc přemýšlím nad věcmi, které se mě netýkají a nějaký čas ještě týkat nebudou, zda-li vůbec - a to si myslím je právě ten paradox, když nad životem moc přemýšlím, zapomínám žít  :))

0 0
možnosti

SmartSissy

25. 12. 2010 11:53
second part

Někde jsem slyšela, že náplň lidského života je z 99% předem daná. Blbost, řeknete si, ale bude to tak. Narodí-li se člověk jako žena nebo muž, to lze jen těžko ovlivnit silou vůle... Nebo kde a komu se narodíte. Africkým domorodcům je naprosto šumafuk, že někde se studuje, pracuje, dělá kariéra, status určují peníze apod. Asi ani vůbec netuší, že někde na světě lidé studují, pracují, a tak. A taky žijí. Lidský život nemá smysl jako takový, jak si jej představujeme. Ale když už tu jednou jsem, tak si to užiju: :)) Jinak pěkný článek, ale - neberme se tak příliš vážně :))

0 0
možnosti

SmartSissy

25. 12. 2010 11:53
(Ne)smysl

Hledání smyslu života je ztráta času, život se má žít a ne o něm přemýšlet. Říkám to pro to, že citlivější jedinci stejně nakonec přijdou na to, že život vlastně nemá nějaký smysl, a může je to vést až k tomu, že to "zabalí". Jsme součástí přírody jako každý jiný tvor, jsme na vrcholu potravinového řetězce, toť vše. Vše ostatní je umělé. Jsme na tom "stejně", jako jiní tvorové na Zemi. Copak má život zvířat nějaký smysl? Mají snad nějaké poslání, opdovědnost, odkaz? Ne. Narodí se, dospějí, rozmnoží se, umřou, tečka. Dle mě je nejdůležitější upřímnost k sobě a ke svému okolí.

0 0
možnosti

Medvědice se vrací

25. 12. 2010 12:57
Re: (Ne)smysl

souhlas, jen jsou situace, kdy ta upřímnost není na místě, popřípadě musí být podána citlivě.

Npříklad nebudu blízkému člověku říkat, že si myslím, že není moc chytrý.

Když je někdo z něčeho nešťastný, nebudu mu říkat, že si za to může sám, i když si to myslím. obzvláště když si to sám uvědomuje.

0 0
možnosti

marlow

25. 12. 2010 1:18
hm

na tom obrazku mi chybi zena

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS