Diskuse

Milá slečno, aneb hodní lidé nepíší…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

F61i32l84i39p 62F78u82c25h23s

30. 12. 2010

onen inkriminovaný článek a nevidím na něm nic závadného. Popsala jste v něm svůj vlastní pohled na věc a Váš článek měl hlavu a patu. R^ Kritiků v diskuzích si vůbec nevšímejte. Ostatně, většina z nich jsou stejně jenom škodolibí provokatéři. Navíc, vezmeme-li v potažmo, že se povětšinou jedná o anonymy, tak nemá absolutně žádný smysl se jimi zabývat. Pište dál, Veroniko. Váš styl je svým způsobem nenapodobitelný a již v tuto chvíli máte řadu obdivovatelů a fanoušků. Já jsem jedním z nich.:-) Přeji Vám úspěšný rok 2011. S pozdravem Filip Fuchs, bloger.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M13i77r28o34s15l53a91v 66K55o38d69e60t

29. 12. 2010

přes odkaz na jiném, kde se schází starší generace, a tam se o vašem článku diskutovalo a mínění se různilo.

Vaše potíže s komentátory jsou způsobeny tímto vaším výrokem: "Ale ta věc s „láskou“ k učení spočívá v tom, že my jsme drzejší vlna a víme, co nám v životě k něčemu bude, takže proto se sabotuje matematika a jiné předměty – Vážně? Logaritmy? Rozbor věty? Dnes? U grafika? Haha…"

Upatlala jste výbušnou směs a pak škrtla sirčičkou.

Věci se mají tak, že skutečně jste ještě hloupatá a neorientujete se skoro v ničem; tutou svou - vzhledem k věku pochopitelnou - nedostatečnost a nevzdělanost však chápete jako právo na vlastní názor a požadujete, aby se změnilo školství a přepsala pedagogika, přizpůsobila vašemu pitomoučkému názoru na svět.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M63i37r42o30s73l69a14v 13K15o75d42e67t

29. 12. 2010

Váš názor je bohužel ve vaší generaci převládající, způsobený i současnou krachující společenskou morálkou. Jedním z projevů tohoto stavu je i nepřijatelné chování mladé generace, která se domnívá, že může všechno a nemusí nic a starší lidé jsou out a my jsme in. A v tomhle zcestném, stádním a nepřijatelném chování vás podporuje současná audio i video subkultura násilí a sprostoty, nemalou vinu nese i reklama, která se soustřeďuje na snadno ovlivnitelnou a nezralou mládež.

Co se předmětů, které se "musíte" učit (a nikdy je nebudete potřebovat), tak netušíte, že právě ta opovrhovaná matematika jednak rozvíjí schopnost mozku uvažovat logicky a zárověň pomáhá selektovat žáky na ty, co budou spíše nosit tácy hostům nebo přehazovat kompost a na ty, kteří budou bádat, konstruovat a vyučovat jiné.

Zkuste vnímat rady a kritiku jako oprávněné, nikoliv tak, že vám chtějí upírat právo na váš easy a cool svět.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

29. 12. 2010

a můžete se tu pologramotně exhibovat, co hrdlo ráčí.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 12. 2010

četla jsem ten inkriminovaný článek, a také se k němu vyjádřím. Nemyslím to zle, jak mě hned jistě osočíš, ale vůbec jsem z něj nepochopila, co nám tím chceš sdělit? Jaká je tvoje myšlenka?(nezajímala mě gramatická správnost- ač bila do očí)Každý z nás se rozčiloval ve škole, že se musel učit něco, o čem si myslel že to v životě nepoužije. Ještě nejsem tak daleko, abych mohla něco takového říct, ale už jsem se setkala s tím, že jsem právě ty nenáviděné věci musela v běžném životě použít nebo se je doučit. Jestli myslíš že drzost a ostré lokty svedou vše, pak ti přeji do života hodně štěstí, taky jsem si to ještě před nedávnem v 18ti myslela. Vyšla jsem ze školy a myslela si, jak jsem nejchytřejší a nejvzdělanější, maturita s vyznamenáním to bylo "něco".Najít práci bylo jako hledat jehlu v kupce sena a tam už si mne "srovnali".Važ si toho, že máš tu možnost studovat a neokřeňuj se nad tim co.Ten milion ti přeji, ovšem více ti přeji to "upadnutí na čumec", že takhle to opravdu nefunguje.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

30. 12. 2010

Zajímavé. Takže eennyy přiznává, že ještě nedávno byla podobné tele, v podstatě potvrzuje, že sedmnáctiletí takoví bývají a s železnou pravidelností své nedospělé názory včas přehodnotí- a přesto jí přeje, aby padla na čumák.

Vidím, že nikdy není moc brzo na kopání do kotníků, že, eennyy4?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

H44e67l17e34n32a 80Č69í27ž79k91o74v93á

28. 12. 2010

smím-li něco podotknout, berte to tak, že se nic hrozného neděje. Nic víc, než se (a opravdu si umím představit, že pro Vás i trošku bolestivě) potvrzuje, že působení ve veřejném prostoru, byť jen v tom blogovém, vyžaduje poměrně slušnou otrlost (nemyšleno negativně).

Existují lidé za všech okolností laskaví, lidé hovící si v ironii a sarkasmu - ale "v reálu" jsou docela fajn, a pak samozřejmě i jedinci vysloveně zlomyslní, kteří se tetelí na každou chybu ostatních. Ale tolik jich zas není - a hlavně je nepředěláte.

Ovšem ne každý, kdo si do Vás rýpne, je padouch.

Člověk je vurčitém věku hrozně citlivý, když někdo zkritizuje jeho názor, a má tendence se domnívat, že je to proto, že se ho vůbec odvážil vyslovit. A děje se tak právě v tom věku, kdy vlastně teprve začínáme být nějakých vlastních názorů mocni a jsme z toho celí uchvácení - ať už vědomě či podvědomě. Je to úplně v pořádku, normální vývojová etapa.

Pokračování níže...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

H24e13l62e65n29a 59Č34í38ž52k59o97v94á

28. 12. 2010

Pak zjišťujeme, že své názory musíme umět i obhájit - nejen před "publikem", hlavně sami před sebou. A nechceme-li ustrnout, ještě mockrát si přiznáme, že jsme se mýlili a pravda, kterou jsme hlásali loni, předloni, před deseti lety, je ve vlastně trošku - nebo třeba i hodně jinde. Jindy se zase možná podivíme, jak jsme to už v těch šestnácti či osmnácti viděli jasně.

A taky při jejich formování a prezentování dostaneme mockrát přes pusu a mockrát si ji vyrácháme v nějakém tom eklhaftu. Někdy si za to můžeme sami, jindy jsme v tom nevinně. Ale to všechno jsou momenty, jimiž rosteme, pokud se z toho umíme zase vyhrabat.

V zájmu poctivosti se taky vyjádřím: Ani mě Váš literární projev neohromuje, ale to nic neznamená. Může se hodně zlepšit, třeba na něm budete pracovat - nebo taky ne - a jednoduše budete vynikat v něčem úplně jiném.

Tak či tak, svět se kvůli tomu nezboří. Každopádně však věřte tomu, že se ještě posunete mnohem, mnohem dál.

Hezký den přeje Helena Čížková

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J51a18r87o18s77l22a18v36a 44M60a89c46h46á67l43k74o67v52á

28. 12. 2010

Slečno, nechtějte, aby vám lidi jen tleskali, a to i v případě, že si ten potlesk nezasloužíte. V ničem by vám takový přístup nepomohl, naopak. To, čím procházíte, jsme více či méně zažili všichni: kolem dvaceti let je člověk přesvědčený o tom, že už ví, co je život, že má pravdu a kdo ho nechápe, je zaprděný pitomec. Taky jsem byla taková. Ono vás to postupem času přejde a naučíte se vidět život krapet jinak. Takže klidně pište, povyšujte svou "drzost" na přednost, kašlete na stylistiku... Je to váš způsob vlastní prezentace. Musíte však počítat i s negativními názory. Tak to prostě chodí. A "nabít" si tímto způsobem čumáček je pro lidi vašeho typu dost prospěšné. I když budete schopná to ocenit až tak nejdív za pět, deset let. Hodně štěstí... a mezi námi, vemte to vzdělání trochu na milost. Život není jen o vydělávání miliónů. Většinou bývá člověk skutečně bohatý něčím jiným, než počtem nul na bankovním kontě.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 12. 2010

Neztěžovat si na věci...? A což takhle nestěžovat si na věci... Ať si příliš neztěžujete život.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 12. 2010

to nic, to je jen ten ojedinělý a zvláštní styl. Taky jsem si toho všimla, ale nechtěla jsem to komentovat, protože "názor ostatních mě zajímá, pokud se drží tématu a ne jen překlepů a špatné gramatiky" píše blogerka.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 12. 2010

je to na ztížnost paní profesorce češtiny, ta chvalitebná se mi nezdá :-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L80e71n61k48a 16J70e16l48i83n55k51o14v24á

28. 12. 2010

:-) :-) Mně se ta vaše stížnost se "z" nezdá už vůbec. Až si budete chtít stěžovat, tak si to neztěžujte špatným pravopisem. :-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 12. 2010

obávám se, že vám uniklo, že Bezi reagoval/a na ztěžování a ztížnosti autorky blogu. Pokud počtete aspoň od začátku vlákna, pochopíte....

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L83e69n22k81a 24J92e60l49i67n83k48o58v62á

28. 12. 2010

Pochopila jsem, ale bohužel až když jsem komentář odeslala. Omlouvám se, nečetla jsem vlákno pozorně.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 12. 2010

Napsala jste článek svým stylem a vyjádřila své myšlenky.

Debatéři zase svým stylem vyjádřili svůj názor, jak na Vaše myšlenky, tak na Váš styl. Tak se neciťte ukřivděně a zkuste se nad těmi ohlasy zamyslet. Například Vaše rozhořčení nad zbytečnými znalostmi ve světle Vašich znalostí češtiny po negativní odpovědi přímo volá.

Třeba Vám pomůže blog kolegyně Čížkové.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V23e25r29o60n25i59k69a 10T77i36k42a13l11o27v12á

28. 12. 2010

Co se mi nelíbí? Právě to co tu zmiňujete, debatéři sice vyjádřili svůj názor, ale nad nečím úplně jiným, četla jsem si všechny komentáře, ale že by tam bylo vyjádření nad nějaký problém, o kterém jsem psala, no way, spíše jen vyjádření toho, že školu potřebuju jako sůl. Popravdě již od základní školy mám vyznamená a jsem jedna z nejlepších žákyn, beru učení, jsem za něj ráda, napsala jsem jen, že některé věci jsou zbytečné. Ale mám pocit, že to většina přehlédla, o to mi šlo. Moje znalost češtiny je chvalitebná, můj styl je ojedinělý, zvláštní a jiný, to už vím, nejste první kdo to říká. Někdo pro něj má pochopení někdo ne, je to stejné jako s futuristickou básní. A ještě k té češtině, kdybychom se učili, jak psát slohy, procvičovali měkká a tvrdá i/y, nic bych nenamítala. Šlo o jednu věc "rozbor věty" kde se jedná o určení každého slova(např. PUM, předmět, atd...) Vážně to někdy v životě potřebujete? :P Ptala jsem se a všichni mi řekli že ne...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 12. 2010

Váš styl je tak ojedinělý, že je opravdu těžko stravitelný. Musím říci, že obyčejný učitel češtiny z běžného gymnázia by to nezvládl, natož aby Vám dal z češtiny dvojku.

No budiž, mějte si svou jedinečnost.

Mimochodem, myslíte, že středoškoláci se mají češtině učit měkká a tvrdá i/y ? Jak se na tu střední školu dostali? Je to jako kdybyste v matematice odmítala integrály, s tím, že je třeba studovat trojčlenku.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L39a37d62i83s40l45a15v 76H33r84u29s80k17a

28. 12. 2010

Ta vyznamenani a chvalitebne opravdu pekne ilustruji upadek dnesniho skolstvi.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

L12e23n86k23a 89J52e56l90i29n32k40o91v43á

28. 12. 2010

Ano, souhlasím, kritika nebyla konstruktivní. -  Ale k věci: Rozbor věty je dost důležitý. Třeba ani při výuce AJ se bez něj neobjedete, když chcete správně sestavit větu. Např. rozbor souvětí (často považovaný za hloupost) také je potřeba. Bez toho totiž nelze napsat správně interpunkci. A pak se mění často význam řečeného, někdy tomu není rozumět vůbec. (A někdy je to fuk, já taky nemám čas pořád přemýšlet, kde jsem zapomněla čárku za vedlejší větou vloženou, když např. píšu v rychlosti komentář.) Kromě toho se tím rozvíjí cit pro jazyk. To ve svém oboru potřebovat budete, odhlížím-li od přínosnosti obecného rozhledu. Mluvilo se i o logaritmech. Tak ty jsem nikdy nepotřebovala, ačkoli mám státnici z matematiky za jedna, nic si o tom už nepamatuji. Ale třeba řešení rovnic o několika neznámých mi v obyčejném životě dost pomohlo. Také např. metoda řešení per partes (po částech) atd. .... Matematika rozvíjí logické myšlení jako máloco, takže bych doporučovala se jí příliš nebránit. 

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L23e15n42k78a 78J22e74l58i19n39k31o63v28á

28. 12. 2010

a ještě dodatek: Když jsem studovala střední školu, také jsme rebelovali proti věcem, které se učíme, že je nebudeme potřebovat. Ano, mnohé ne, mnohé však překvapivě ano. Nicméně jsme se učili při tom i něco jiného. Právě tu logiku, přístp k tomu, co nám nejde, co náš štve, učili jsme se tolerovat omezené učitele, kteří viděli jen svůj obor a neměli nadhled. A tím jsme se učili právě toleranci a nadhledu. :-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L27e17n47k94a 75J94e77l62i96n64k48o29v22á

28. 12. 2010

a ještě dodatek: také jsme na střední škole rebelovali proti tomu, co se učíme. V něčem jsme měli pravdu, v něčem ne. Všeobecný rozhled k něčemu je určitě. Logika, přístup k věcem, které nás štvou a nejdou nám. Jak se srovnat s učiteli, kteří jsou omezení a vnímají jen svůj obor a již nic jiného ......  Učili nás například automaticky toleranci, které se jim nedostávalo.........

Každopádně je fakt, že CO mladé lidi vlastně učit a také JAK, by mělo být předmětem stálého hledání. Klidně to kritizujte, je totiž kritizovat co.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L58e69n21k20a 15J32e91l95i31n10k43o53v16á

28. 12. 2010

omlouvám se za dublovaný komentář, byla to technická chyba

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 12. 2010

Kritika je, byla a bude, stojím plně za tebou. Stala se mi podobná věc, jakmile máš na něco názor a nedej bože je jiný, hned se do tebe ti "starší a rozumnější" obujou a začnou poučovat, to víš, někteří z nich prostě "staré pořádky ještě nevymazaly z hlav. Drž se a držím palce, ať už píšeme o čemkoli, je důležité že máme názor, máme na něj právo. Že se někomu naše názory nelíbí, není naše chyba. Drž se!!!

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 12. 2010

no - pokud se názor slečny blogerky dá shrnout do věty "já jsem tak kreativní že blbé vzdělání je mi na prd" pak se ovšem kritice nemůže divit. Pak ani ukřivděná reakce typu "jsem jen napsala svůj názor, jako že vzdělání je k ničemu a oni píšou, že jsem blbá" není úplně na místě.

Jistě, i nevzdělanej člověk může být velmi inteligentní a vzdělanej může být v zásadě blbec. Jenže zatímco blbce ve vzdělanci poznáte, nevzdělanec se může dostat do situace, kdy mu k vyjádření vlastní inteligence budou chybět prostředky. A pak bude neprávem považován za blbce.

Ovšem člověk, který vzdělání evidentně odmítá ač je mu nabízeno, tož takový je považován přinejmenším za nerozumného zcela právem.

Kdepak - myslím, že úcta ke vzdělání není "starý pořádek" jak píšete vy.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 12. 2010

Pokud to chápu správně, tak chce říct, že státní maturita je špatně, protože na ní bude muset umět věci, které jinak nevyužije.

Její vztah ke vzdělání je podle mě kladný, ale chce se učit věci, které bude později využívat v zaměstnání.

Ehm, autorko, pochopil jsem to správně?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

29. 12. 2010

A kdo z nás ví, které vědomosti v budoucnu využije? Kdo z nás ví, co bude dělat za 5 nebo 10 let?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L17e16n57k92a 83J65e58l70i35n49k52o33v56á

28. 12. 2010

kde je možnost reagovat v komentářích, je skutečně trénink odvahy a sebevědomí.

Veroniko, píšete dobře, ať si říká kdo chce co chce. Je třeba krtiku ustát, protože zde si pod přezdívkou léčí komplexy méněcennosti mnozí. Zmiňovaný článek jsem přečetla, komentáře pod ním jsou dost ubohé, nečetla jsem je všechny, na to bych neměla nervy ani já. A to je psaní pro veřejnost a výstupy před lidmi mým denním chlebem. 

Máte pravdu v tom, že "hodní" lidé nepíší". No nepíší, ale stačilo by, kdyby psalo víc rozumných lidí.  A za to bych se také přimlouvala. 

Nedejte se odradit, berte to jako trénink v komunikaci. To, zda dokážete ustát kritiku se vám v životě moc bude hodit. Je dobré umět  argumentovat bez agrese i bez "fňukání"....... Postupně si ty své čtenáře vyselektujete. Pro teď je sedmnáctiletá nezkušená studentka snadná oběť - pro ty, co nemají hezký život a tak jej touží ztrpčovat i jiným. 

Takže nebuďte obětí, ale staňte se válečníkem na poli slova. Nevzdávejte to, máte-li co říct. :-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V44ě24r79a 26T50o93m59a65n63o15v47á

28. 12. 2010

Nechci rýpat, ale tím "píšete dobře" myslíte formu, obsah, či snad obojí?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L98e33n97k71a 31J94e17l14i50n68k86o70v14á

28. 12. 2010

to Crimea: Myslím tím srozumitelné a kultivované vyjadřování svých názorů. A na to tu má právo každý.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

I14s80a81b69e51l32l30e 67B85o58t86t76a26g15i59s48i92o

28. 12. 2010

Utěšujete hezky, asi jako vlastní matka pisatelky, ovšem nemáte v mnoha věcech pravdu.

Ano vyskytují se tu i diskutéři,. kteří snad nenapsali jedinou slušnou větu, ale těch je minimum a píší spíše pod denními zprávami, než pod blogy.

Zastávám názor, že jaký bloger, taký diskutér.

 Ano, časem si slečna najde okruh "svých" čtenářů, bnohužel pro ni, to ale mohou býti jen přicmrndávači a podporovači vašeho typu, kteří potěší blogerskou dušičku, ale rozhodně nepřispějí k rozvoji blogera. Trocha kritiky nikdy nikoho nezabila a rozumný člověk se nad ní zamyslí.

PS: jak vysvětlíte, že mnozí stejně "staří" studenti blogeři mají naprosto odlišné reakce pod svými články? Ve věku pes zakopaný prostě není ... ;-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L50e53n10k20a 92J59e66l86i49n39k41o47v81á

28. 12. 2010

to isabel: V názorech na pravdu se asi budeme poněkud lišit. :-) 

Podporu i kritiku potřebujeme pro život  a svůj rozvoj všichni. Ale jde o tu míru. Přílišná a nadměrná ( pod tím článkem až nesmyslně nadměrná) kritika je jako kdyby někdo chtěl člověka naučit plavat tím, že jej potopí a bude jej pod vodou držet.

V jednom se však shodneme určitě: Ve věku zakopaný pes není. Je v aroganci, malé toleranci, v malém rozhledu  atd. ....... ale nikoli autorky. Je pravdou, že omezeným, netolerantním a arogantním ...... může být člověk v sedmnácti, ve čtyřiceti i v sedmdesáti. Jenže mladého nezkušeného člověka věk do velké míry omlouvá. Např. čtyřicátníka už nikoli.  :-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V86ě57r52a 74T21o68m22a89n24o40v83á

28. 12. 2010

http://cizkova.blog.idnes.cz/c/170047/K-cemu-jsou-neuzitecne-vedomosti.html - vynikající blog, tuším, že je to reakce na ten Váš.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

I78s22a74b21e93l15l89e 56B64o57t28t43a69g93i20s31i24o

28. 12. 2010

Když chcete sem tam číst nějaký pozitivní ohlas, bude nejspíše na místě se nejdříve velice hluboce zamyslet nad těmi negativními!

Nestává se totiž často, že by se tolik diskutérů shodlo a to by pro  vás mělo být nanejvýš alarmující.

Neházejte tedy špínu na diskutéry, kteří vám napsali čistě SVÉ NÁZORY (pozor!!) na váš výtvor, a zamyslete se nad nastaveným zrcadlem.

Můžete se doma poplácávat, jaký jste pašák a skvělý "pisálek" a jak se pod vaším článkem nááááhodou našli jen nepřejícníci a nebo se chytnete za nos a připustíte si, že měli vaši čtenáři převážně pravdu a váš článek stál opravdu za prd :-/

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 12. 2010

tak to abyste snad raději nic nepsala.Může být hůře.To říkám proto,že kdyby si tohle připouštěli někteří bloggeři,tak by nenapsali už ani řádek. Takže z těch dobře míněných si můžete vzít ponaučení a ty ostatní prostě ignorujte.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V81ě11r91a 87T30o14m70a38n34o50v92á

28. 12. 2010

... a za dvacet let si ho přečtěte. Třeba dospějete, uvědomíte si, že být blbá jako štoudev je ostuda a ne cool projev zdravé drzosti, a ty komentáře pochopíte.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

I89s36a13b36e23l26l40e 79B83o55t92t44a49g83i82s34i68o

28. 12. 2010

R^ snad bude stačit jen pět let.

Možná by stačilo dát to přečít někomu s nadhledem, třeba vlastní češtinářce ;-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 12. 2010

Článek, který zmiňujete ve svém odkazu není dle mého názoru nijak zvláště výjimečný. Je vyjádřením svobodného názoru, jako ostatně většina článků zde publikujících blogerů. Zapomínáte však na generální problém všech autorů: cílovou skupinu čtenářů.

Pokud si projdete příspěvky blogerů a komentáře v diskuzích, možná si všimnete jedné zajímavosti - bez ohledu na styl, obsah sdělení či autora blogu jsou čtenáři zjevně nuceni neustále, důkladně a hlavně vše zkritizovat, napadnout a přesvědčit Vás o své "Svaté pravdě". Pokud Vás tato "pravda" zajímá, jděte se porozhlédnout po místních putykách, zastávkách MHD či sportovních areálech. Pochopíte...

Nedejte se odradit, vytrvejte, máte-li pocit že chcete psát.

Tak, a teď se kritici pro jistotu pustí do mne ;-D

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

I24v81a 80J10e47c96h18o22v47á

28. 12. 2010

váš článek mě "nadzvedl " za židle a honem jsem si šla přečíst uvedený blog, abych vás mohla bránit. Je mi ale líto - nemůžu. Ti lidé mají pravdu, bohužel...:-/

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 12. 2010

ako blogerka s tým proste musíte počítať.

Doporučujem Vám občas pozrieť komentáre k správam. Pochopíte, že mnohí si nimi anonymne liečia mindráky a ego. Ale niektoré sú aj dosť vtipné.

K blogom sú tie komenty pomerne inteligentne umiernené, len sa občas nájde výnimka. Berte kritiku ako podnet k premýšľaniu o svojom názore, neberte to ako jeho zatracovanie.;-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Načíst starší